Provozní řád
Úvod
Tento Provozní řád upravuje vztah mezi zákazníkem, zastupujícím účastníky pobytu či akce organizovanými zákazníkem (dále Zákazník), účastníky tohoto pobytu a provozovatelem hotelu Fantazie, Riegrova 6, 58301 Chotěboř (dále Hotel). Dále mezi hosty individuálních pobytů a provozovatelem Hotelu.
Prozovatelem Hotelu je neziskový zapsaný spolek FFestivaly z.s. (dále Provozovatel).
Vícedenní pobyty
1. Příjezd
- Zákazník je povinen seznámit účastníky pobytu s Provozním řádem Hotelu nejpozději při příjezdu a je povinen vyžadovat jeho dodržování.
- Zákazník je nejpozději v den příjezdu povinen poskytnout Provozovateli následující osobní údaje všech účastníků jím organizovaného pobytu v elektronické podobě (MS Excel) nebo přehledně vytištěné ve formátu A4: Jméno, příjmení, adresa trvalého bydliště, datum narození. Zákazník ručí za úplnost a pravdivost uvedených údajů. Na poskytnuté údaje se vztahuje ochrana osobních údajů, viz GDPR. Údaje jsou přikládány do knihy hostů Hotelu v souladu s požadavky úřadů.
- V případě individuálních pobytů je host povinen při příjezdu předložit Provozovateli platný doklad totožnosti (občanský průkaz, pas).
- Ubytování je možné v době od 17 do 22 hodin, pokud Provozovatel nestanoví jinak pro konkrétní pobyt.
- Ubytování je možné jen pokud je zaplacena plná cena pobytu.
- Na začátku pobytu přebírá Zákazník / host smluvené pokoje a sály v Hotelu. Případné závady, poškození či chybějící inventář je povinen neprodleně večer prvního dne pobytu oznámit Provozovateli. Za později nahlášené závady, poškození či chybějící inventář nese zodpovědnost Zákazník / host.
- Zákazník je povinen dodržet smluvený rozpis ubytování.
- Provozovatel předá klíče od pokojů Zákazníkovi / hostovi, pokud je zákazník vyžaduje. Zákazník / host zodpovídá za vrácení klíčů při odjezdu. Nevrácené klíče jsou zpoplatněny 100 Kč/klíč.
2. Ubytování a pobyt
- Účastník pobytu / host je povinen parkovat vlastní automobil jen na vyhrazeném parkovišti Hotelu. Zajíždění automobilem před Hotel je možné jen v případě automobilu Zákazníka (nikoliv účastníka / hosta) pro vyložení a naložení věcí potřebných pro program při nástupu na pobyt a při ukončení pobytu, na nezbytně nutnou dobu.
- Zákazník a účastník pobytu / host je povinen zabezpečit své věci tak, aby nedošlo k jejich zcizení nebo poškození, včetně odložených věcí v zaparkovaných autech. Provozovatel nezodpovídá za poškození, ztráty a krádeže věcí zákazníka, účastníka pobytu / hosta.
- Účastník pobytu / host je povinen dodržet běžná společenská pravidla a pravidla a udržovat pořádek v pokojích, sálech, restauraci a ostatních společně užívaných prostorách, venku v okolí hotelu.
- Za chování a bezpečnost dětí odpovídají rodiče nebo dospělé osoby jimi pověřené. Nesou plnou odpovědnost za případné škody způsobené dítětem.
- Zákazník, účastník pobytu / host je povinen nahlásit Provozovateli návštěvu. Návštěvy jsou povoleny pouze v denních hodinách, nemají nárok na stravování, pokud pro ně není objednáno. V jiných případech je nutno řešit s Provozovatelem podmínky pobytu návštěvy.
- V celém areálu a prostorách Hotelu platí přísný zákaz pobytu, venčení a volného pobíhání psů i jiných zvířat.
- Účastník pobytu / host je povinen dodržovat přísný zákaz kouření v pokojích a vnitřních prostorách Hotelu. Kouření je povoleno jen na balkonech a ve vyhrazených venkovních prostorech. Kuřáci jsou povinni ukládat nedopalky pouze do rozmístěných popelníků.
- Účastník pobytu / host je povinen dodržovat noční klid od 22 hodin do 7 hodin.
- Vstup do chodbičky mezi sály 2 a 3, na únikové schodiště, do sklepa a dalších obslužných prostor je zakázán. Je zakázáno vylézat na střechu, lézt na zábradlí balkonů apod.
- Účastník pobytu / host nesmí přemisťovat nábytek a vybavení pokojů, sálů a dalších prostor v Hotelu. Dále nesmí provádět jakékoliv zásahy do elektrické sítě, vodovodního řadu nebo jiné instalace. To platí i pro výměnu žárovek apod.
- Účastník pobytu je povinen bezodkladně ohlásit vedoucímu pobytu, pokud se cokoliv poškodí nebo nefunguje, včetně plných košů, blikajících světel, protékajících kohoutků a záchodů apod. Vedoucí pobytu závady bezodkladně nahlásí Provozovateli.
- Účastník pobytu / host je povinen uklízet po sobě odpadky a třídit odpad včetně odpadu z pokojů – pouze prázdné a sešlápnuté PET lahve do zelených košů označených PLASTY, suchý papír do modrých košů PAPÍR, skleněné nerozbité lahve do červených košů SKLO a vše ostatní do černých košů SMĚSNÝ ODPAD.
- Účastníkovi pobytu / hostu, který úmyslně nebo z hrubé nedbalosti poškodí majetek Hotelu, nebo majetek jiných klientů, nebo se bude chovat nevhodně a v rozporu s Provozním řádem, je Provozovatel oprávněn ukončit pobyt před dohodnutým dnem odjezdu bez nároku na vrácení částky za nevyužité služby.
- Pokud dojde k poškození jakéhokoliv vybavení Hotelu, ať už z nedbalosti nebo úmyslně, je Zákazník / host povinen škodu napravit dle dohody s Provozovatelem nebo uhradit Provozovateli. Za účastníky jím organizovaného pobytu nese odpovědnost Zákazník.
3. Hygiena a zdraví
- Zákazník je povinen zajistit dodržení státem stanovených podmínek pro hromadné akce – zdravotník při stanoveném počtu účastníků, zdravotní dokumentace, dodržení izolace účastníků, kteří onemocněli v průběhu pobytu apod. Provozovatel mu k tomu poskytne potřebnou součinnost (ošetřovna, pokoj pro izolaci, lednice pro uchování léků apod.).
- V areálu Hotelu je přísně zakázáno používání omamných a psychotropních látek.
- Účastník pobytu / host je povinen dodržet běžná hygienická pravidla a pravidla bezpečného chování v koupelnách a WC – mj. důkladně splachovat, šetřit vodou při mytí, necákat zbytečně vodu a dávat pozor na uklouznutí, dámské hygienické potřeby a mokré čistící ubrousky neházet do záchodu, ale zabalit do sáčku a vyhodit do směsného odpadu…
- Účastník pobytu nesmí navštěvovat jiné účastníky umístěné během pobytu do karantény z důvodu onemocnění.
- Účastník pobytu / host je povinen respektovat zákaz vstupu do koupelen a WC v době úklidu (včetně vyschnutí podlah). Doba úklidu je okolo 9 hodin, 15 hodin a ve 22.30-23.00.
- Zákazník je povinen u všech účastníků akce zajistit negativní antigenní/PCR covid testy ne starší 48 hodin, pokud to epidemiologická situace a/nebo Provozovatel vyžadují.
- Účastník pobytu / host je povinen během epidemie coronaviru dodržet speciální hygienická pravidla v souladu s opatřeními nařízenými vládou ČR. Je povinen dodržovat odstup od personálu a ostatních účastníků dle možností, časté a důkladné mytí rukou a správné nošení roušek nebo respirátorů. Je povinen využívat dezinfekci rukou zajištěnou Provozovatelem před vstupem do restaurace.
- Provozovatel zajišťuje opatření pro snížení rizika nákazy:
- Stojan s dezinfekcí před vstupem do restaurace a ve vstupním vestibulu hotelu.
- Třikrát denně dezinfekce koupelen a toalet, stolů v restauraci, klik, zábradlí a podobně.
- Provoz vzduchotechniky pro intenzivní výměnu vzduchu v restauraci a sálech.
- Provoz germicidních lamp s nepřímým ozařováním v restauraci, sálech a také ve společných koupelnách a WC v 1. patře (dezinfekce vzduchu od virů, bakterií a roztočů pomocí UV záření)
4. Program
- V Hotelu je zakázáno běhat a rušit hlukem, zejména v ubytovacích prostorách.
- V Hotelu je zakázáno užívat vlastní elektrické spotřebiče s výjimkou zařízení pro nabíjení, telefonů, notebooků či tabletů, fotoaparátů a spotřebičů pro osobní hygienu (holicí strojky, vysoušeče vlasů apod.). Použití hudebních přehrávačů, ozvučení, projektorů apod. je možné jen se souhlasem Provozovatele.
- Účastník pobytu / host je povinen používat vybavení Hotelu pouze k určenému účelu a v souladu s návodem k použití, je zodpovědný za případné poškození.
- Účastník pobytu / host je povinen zdržet se chování, které by znamenalo poškození vybavení Hotelu, např. poškozovat zeleň, sedět na stolech, dávat nohy v botách na polstrované židle a křesla, sušit mokré oblečení na dřevěném nábytku, šoupat stoly po podlaze a podobně.
- V Hotelu je zakázáno užívat izolepu kvůli ochraně povrchů. Je povoleno používat pouze žlutou papírovou pásku, provázky, špendlíky na nástěnky apod.
- Účastník pobytu / host je povinen uklízet stoly, židle a zapůjčené i vlastní vybavení na určené místo po skončení svého programu.
- Účastník pobytu / host je povinen dbát na úsporu elektrické energie a tedy zbytečně nesvítit, vzduchotechniku používat přiměřeně, vypínat projektory po použití apod.
- Účastník pobytu / host je povinen dodržovat přísný zákaz rozdělávání ohňů. Rozdělávání ohně je možné jen po dohodě Provozovatele se Zákazníkem na místě k tomu určeném, vždy za přítomnosti proškolené dospělé osoby a při dodržení pravidel BOZP.
- Restaurace není určena pro program, pouze pro stravování.
Stravování
- Zákazník je povinen zjistit ode všech účastníků jejich případné diety a nahlásit je minimálně s týdenním předstihem před pobytem Provozovateli. Provozovatel zajistí stravování i s ohledem na diety, zvýšené náklady promítne do příplatků Zákazníkovi. Ohlášené diety nelze v průběhu pobytu měnit.
- Zákazník je povinen zařídit jednotný a včasný nástup všech účastníků pobytu na stravování ve smluvené časy, ne dřív ani později. Účastníci s dietami nastupují jako první nebo poslední, dle domluvy, ne v průběhu výdeje jídla.
- Pro stravování slouží výhradně restaurace a její vestibul, plus venkovní posezení před Hotelem. Jídlo (netýká se nápojů a pochutin) je zakázáno vynášet do ubytovacích prostor a sálů.
- Účastníci pobytu jsou povinni dodržet nástupy na jídlo a pokyny personálu pro výdej jídla, zejména správné řazení do fronty, ponechání volného průchodu k nerezovému stolku pro odkládání nádobí, odkládání příborů do zavěšené nádoby na nerezovém stolku, odkládání talířů včetně zbytků jídla vedle sebe do všech polic nerezového stolku apod.
- Snídaně je formou samoobslužného bufetu. Kelímky od jogurtu je nutno odkládat do vyhrazené nádoby.
- Přesnídávka (pokud je objednána) je formou samoobsluhy. Pecky, slupky, ohryzky apod. je nutno odkládat pouze do vyhrazené nádoby.
- Polévka se vydává formou samoobsluhy z polévkových mis na nerezovém pojízdném stole, doporučujeme malým dětem pomoci nejlépe naservírováním přímo na stůl.
- Pro výdej hlavního jídla k obědu a večeři je nutno nahlásit požadovanou velikost porce (počet knedlíků, bez zelí, bez sýra, bez rajčete, méně přílohy apod.). Personál je povinen vydat alespoň minimální porci masa všem účastníkům s výjimkou předem nahlášených účastníků s dietami.
- Pro konzumaci odpolední svačiny (pokud je objednána) je nutno použít talířky.
- Nápoje: Každý účastník pobytu má nárok jen na jednu sklenici nápoje k obědu a k večeři (pokud je nápoj Zákazníkem objednán). Pro konzumaci teplého čaje (pokud je objednán i mimo snídani) lze použít jen silné skleničky, pro chlazenou vodu z aquamatu tenké skleničky.
- Vnášení a konzumace vlastního jídla a nápojů do Hotelu není povoleno, z výjimkou nealko nápojů.
Odjezd
- Při ukončení pobytu je účastník / host povinen dát všechny věci na původní či Zákazníkem / Provozovatelem určené místo, zkontrolovat, zda jsou vypnuta všechna elektrická zařízení a všude je zhasnuto, zda je zavřená voda v koupelnách i umývárnách, zavřít okna v pokojích, uklidit kuchyňku, umýt nádobí, vyklidit lednici, vytřídit odpadky.
- V den odjezdu je dále účastník pobytu povinen svléknout povlečení (naruby!) a vyklidit pokoje a celý ubytovací prostor v 1. patře do 10.00, pokud není domluveno jinak.
- Účastník pobytu je povinen odložit si zavazadla až do odjezdu na vyhrazeném místě, přitom neblokovat cesty, dveře apod.
- Zákazník předá Provozovateli pokoje a další využívané prostory. Zdokumentuje se vznik škod, jejich nápravu nebo úhradu je Zákazník povinen zajistit.
Jednodenní akce
1. Příprava akce
- Zákazník je povinen zajistit, aby účastníci jím organizované akce dodržovali Provozní řád Hotelu.
- Před zahájením akce přebírá Zákazník smluvené prostory v Hotelu. Případné závady, poškození či chybějící inventář je povinen neprodleně, před zahájením akce, oznámit Provozovateli. Za později nahlášené závady, poškození či chybějící inventář nese zodpovědnost Zákazník.
- Zákazník je povinen dodržet smluvený rozsah využití prostor.
- Zákazník je povinen zajistit dodržení státem stanovených podmínek pro hromadné akce – zdravotník při stanoveném počtu účastníků, požární hlídka, potřebný počet proškolených pořadatelů apod. Provozovatel mu k tomu poskytne potřebnou součinnost.
- Zajíždění automobilem před Hotel je možné jen v případě automobilu Zákazníka pro vyložení a naložení věcí potřebných pro přípravu, realizaci a úklid akce, na nezbytně nutnou dobu.
- Provozovatel předá klíče od prostor Zákazníkovi, pokud je Zákazník vyžaduje nebo jsou nutné pro realizaci akce. Zákazník zodpovídá za vrácení klíčů při ukončení akce. Nevrácené klíče jsou zpoplatněny 100 Kč/klíč.
- Zákazník je povinen zabezpečit své věci tak, aby nedošlo k jejich zcizení nebo poškození, včetně odložených věcí v zaparkovaných autech. Provozovatel nezodpovídá za poškození, ztráty a krádeže věcí Zákazníka.
- Zákazník je povinen zajistit, že jeho/dodavatele elektrické spotřebiče přivezené do Hotelu a použité při akci jsou užívány v souladu s návody k použití a mají platnou revizi.
- Zákazník je povinen zajistit dodržování přísného zákazu rozdělávání ohňů. Rozdělávání ohně je možné jen po dohodě Provozovatele se Zákazníkem na místě k tomu určeném, vždy za přítomnosti proškolené dospělé osoby a při dodržení pravidel BOZP.
- V Hotelu je zakázáno užívat izolepu kvůli ochraně povrchů. Je povoleno používat pouze žlutou papírovou pásku, provázky, špendlíky na nástěnky apod.
- Zákazník nesmí přemisťovat nábytek a vybavení v Hotelu. Dále nesmí provádět jakékoliv zásahy do elektrické sítě, vodovodního řadu nebo jiné instalace. To platí i pro výměnu žárovek apod. Pokud se cokoliv poškodí nebo nefunguje, je povinen ohlásit to Provozovateli.
- Zákazníkovi, který úmyslně nebo z hrubé nedbalosti poškodí majetek Hotelu, nebo majetek jiných klientů, nebo nezajistí chování účastníků jím organizované akce v souladu s Provozním řádem, je Provozovatel oprávněn ukončit akci okamžitě a bez nároku na vrácení částky za nevyužité služby.
- Pokud dojde k poškození jakéhokoliv vybavení Hotelu, ať už z nedbalosti nebo úmyslně, a nedojde ke zjištění účastníka zodpovědného za poškození, je Zákazník povinen škodu napravit dle dohody s Provozovatelem nebo uhradit Provozovateli.
2. Účast na akci
- Účastníci akce jsou povinni dodržovat Provozní řád Hotelu a podmínky pro účast na akci, stanovené Zákazníkem.
- Účastník akce je povinen dodržet běžná společenská pravidla a pravidla a udržovat pořádek v prostorách akce i venku v okolí hotelu.
- Účastník akce je povinen dodržovat přísný zákaz rozdělávání ohňů a kouření. Kouření je povoleno jen ve vyhrazených venkovních prostorech. Kuřáci jsou povinni ukládat nedopalky pouze do rozmístěných popelníků.
- V Hotelu je při akcích zakázáno užívat vlastní elektrické spotřebiče s výjimkou zařízení pro nabíjení telefonů, telefonů a fotoaparátů.
- Za chování a bezpečnost dětí odpovídají rodiče nebo dospělé osoby jimi pověřené. Nesou plnou odpovědnost za případné škody způsobené dítětem.
- V celém areálu a prostorách Hotelu platí přísný zákaz pobytu, venčení a volného pobíhání psů i jiných zvířat.
- Účastník akce je povinen parkovat vlastní automobil jen na vyhrazeném parkovišti Hotelu, pokud je to pro danou akci povoleno.
- Účastník akce je povinen zabezpečit své věci tak, aby nedošlo k jejich zcizení nebo poškození, včetně odložených věcí v zaparkovaných autech. Provozovatel nezodpovídá za poškození, ztráty a krádeže věcí účastníka akce.
- Vstup do chodbičky mezi sály 2 a 3, na únikové schodiště, do sklepa a dalších obslužných prostor je zakázán.
- Účastník akce nesmí přemisťovat nábytek a vybavení v Hotelu. Dále nesmí provádět jakékoliv zásahy do elektrické sítě, vodovodního řadu nebo jiné instalace. To platí i pro výměnu žárovek apod.
- Účastník akce je povinen bezodkladně ohlásit vedoucímu akce, pokud se cokoliv poškodí nebo nefunguje, včetně plných košů, blikajících světel, protékajících kohoutků a záchodů apod. Vedoucí akce závady bezodkladně nahlásí Provozovateli.
- Účastník akce je povinen uklízet po sobě odpadky a třídit odpad – pouze prázdné a sešlápnuté PET lahve do zelených košů označených PLASTY, suchý papír do modrých košů PAPÍR, skleněné nerozbité lahve do červených košů SKLO a vše ostatní do černých košů SMĚSNÝ ODPAD.
- Účastník akce je povinen používat vybavení Hotelu pouze k určenému účelu a v souladu s návodem k použití. Pokud dojde k poškození jakéhokoliv vybavení Hotelu, ať už z nedbalosti nebo úmyslně, je účastník akce povinen škodu napravit dle dohody s Provozovatelem nebo uhradit Provozovateli.
- Účastníkovi akce, který úmyslně nebo z hrubé nedbalosti poškodí majetek Hotelu, nebo majetek jiných klientů, nebo se bude chovat nevhodně a v rozporu s Provozním řádem, je Provozovatel oprávněn okamžitě ukončit účast na akci bez nároku na vrácení částky za nevyužité služby.
3. Hygiena a zdraví
- V areálu Hotelu je přísně zakázáno používání omamných a psychotropních látek.
- Účastník akce je povinen dodržet běžná hygienická pravidla a pravidla bezpečného chování na WC – mj. důkladně splachovat, necákat zbytečně vodu a dávat pozor na uklouznutí, dámské hygienické potřeby a mokré čistící ubrousky neházet do záchodu, ale zabalit do sáčku a vyhodit do koše v kabince WC…
- Při onemocnění během akce, nevolnosti, střevních problémech apod. je účastník akce povinen dodržovat odstup od personálu a ostatních účastníků dle možností, využít izolaci a důsledně dbát na hygienická pravidla.
- Účastník akce je povinen během případné epidemie dodržet speciální hygienická pravidla v souladu s opatřeními nařízenými vládou ČR.
- Provozovatel zajišťuje hygienická opatření:
- Důkladný úklid s dezinfekcí mezi akcemi
- Dvakrát denně úklid koupelen a toalet.
- Provoz germicidních lamp s nepřímým ozařováním v restauraci a sálech v rizikových podzimních obdobích (dezinfekce vzduchu od virů, bakterií a roztočů pomocí UV záření)
Stravování
- Pro konzumaci jídel slouží výhradně restaurace a její vestibul, plus venkovní posezení před Hotelem. Jídlo (netýká se nápojů a pochutin) je zakázáno vnášet do sálů a dalších vnitřních prostor akce, pokud se nejedná o catering podávaný právě v těchto prostorách.
- Účastníci akce jsou povinni dodržet pokyny personálu. Je žádoucí, aby hladkému průběhu akce napomohli vracením nádobí na vyhrazená místa.
- Vnášení a konzumace vlastního jídla a nápojů do Hotelu je zakázáno.
Úklid akce
- Při ukončení akce je Zákazník povinen dát všechny věci na původní či Provozovatelem určené místo, zkontrolovat, zda jsou vypnuta všechna elektrická zařízení a všude je zhasnuto, zda je zavřená voda v koupelnách i umývárnách, zavřít okna, odvézt svoje vybavení.
- Zákazník je povinen odložit si své vybavení až do odvezení na vyhrazeném místě, přitom neblokovat cesty, dveře apod.
- Zákazník předá Provozovateli využívané prostory. Zdokumentuje se vznik škod, jejich nápravu nebo úhradu je Zákazník povinen zajistit.
Děkujeme, že jste věnovali pozornost našemu provoznímu řádu v hotelu Fantazie, děkujeme za jeho dodržování a přejeme Vám příjemný a odpočinkový pobyt.
Důležitá telefonní čísla:
-
-
- INTEGROVANÝ ZÁCHRANNÝ SYSTÉM 112
- HASIČI 150
- ZDRAVOTNÍ ZÁCHRANNÁ SLUŽBA 155
- POLICIE 158
-
Kontaktní údaje
Jsme k dispozici pro domluvu vašich akcí. Vybudovali jsme pro ně nové sály, zvětšili kapacitu, postupně dále rekonstruujeme a vylepšujeme.